Prekių katalogas

Prekių pristatymas

  • BALDŲ PRISTATYMAS

    Prekių pristatymas vykdomas vadovaujantis LR CK 6.3591 straipsnyje nustatyta tvarka.

    - Baldų pristatymo terminas priklauso nuo jūsų pasirinkto baldo tipo, spalvos, komplektacijos, gyvenamosios vietos ir pan., prie kiekvieno baldo nurodytas apytikslis baldo pristatymo laikas, o jei pasirinkote keletą baldų ir jų pristatymo terminai skiriasi, reikėtų žiūrėti į ilgiausią pateiktą terminą, nes jūsų visi užsakyti baldai atvyks vienu metu.

    - Baldus pristatome visoje Lietuvoje *išskyrus Kuršių Nerija. (dėl pristatymo sąlygų į Kuršių Nerija reikia suderinti iš anksto prieš teikiant užsakymą).
    - Baldai pristatomi darbo dienomis 9:00-17:00 val., savaitgaliais ir po darbo valandų užsakymų pristatymai nevykdomi.

    PRISTATYMO KAINOS

    • Užsakymams iki 49,00 eur. pristatymas kainuoja 9,90 eur.
    • Užsakymams nuo 49,00 iki 99,00 eur. pristatymas kainuoja 19,90 eur.
    • Užsakymams virš 99,00 eur. pristatymas kainuoja 29,90 eur.

    - Baldai pristatomi gamyklinėse pakuotėse su išsamia instrukcija skirti savarankiškam surinkimui.

    PRISTATYMAS Į UŽSIENĮ

    Yra galimybė pristatyti baldus į užsienį Jungtinę Karalystę, Airija, Norvegija, Švedija ir kitas šalis, apie galimybę pristatyti į jūsų gyvenamą šalį prašome dėl tokios galimybės su mumis susisiekti el. paštu.

    BALDŲ PRISTATYMAS - UŽNEŠIMAS

    Baldai pristatomi iki vietos kur gali privažiuoti krovininis transportas, baldų sunešimu į jūsų gyvenamas patalpas reikia pasirūpinti patiems.
    * Baldų užnešimo paslauga neteikiama.

    PIRKĖJO TEISĖ IR ATSAKOMYBĖ

    - Prekių pristatymo Pirkėjui metu Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju arba jo įgaliotu atstovu patikrinti siuntos ir prekės(-ių) būklę bei pasirašyti prekių perdavimo – priėmimo aktą. Pirkėjui pasirašius prekių perdavimo – priėmimo aktą, laikoma, kad prekės yra perduotos tinkamos būklės, prekių pažeidimų, kurių atsiradimo pagrindas priskirtinas ne gamykliniam brokui, bei prekės(-ių) komplektacijos neatitikimų (tokių, kuriuos galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu) nėra. Pastebėjęs, kad pateiktos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), prekė(-ės) yra pažeista(-os) ir/ar prekė(-ės) yra netinkamos komplektacijos, Pirkėjas privalo tai pažymėti prekių perdavimo – priėmimo akte, bei dalyvaujant Pardavėjui ar jo atstovui, surašyti laisvos formos siuntos ir/ar prekės(-ių) pažeidimo/neatitikimų aktą. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas bei dėl prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.

    - Prekė(ės) laikomos perduotomis klientui vadovaujantis LR CK 6.3593 straipsnyje nustatyta tvarka (Sutartis laikoma įvykdyta nuo daiktų įteikimo pirkėjui, o kai pirkėjo nėra, – nuo jų įteikimo asmeniui, kuris pateikia kvitą ar kitokį dokumentą, patvirtinantį sutarties sudarymą ar teisę priimti pristatomus daiktus, jeigu sutartis nenumato ko kita).

    - Pirkėjas, po prekių priėmimo-perdavimo akto pasirašymo prisiima visą atsakomybę už tolimesnį prekių transportavimą, eksploatavimą bei baldų priežiūrą. Baldų priežiūros rekomendacijas rasite čia: Baldų priežiūra

    - Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.

  • Informacija